Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Ajva - 7 oktober 2014 15:38

Idag blir man lite låg, när det är så mörkt. Det är väldigt ombytligt väder igår var det varmt och skönt idag regn och mörka moln. Idag har jag en dejt, kul faktiskt, det är blingdejt. Vi skall ses inne i stan 19.00 och gå och fika, lite skraj och mycket nyfiken. Hur ser han ut, är han snygg, trevlig? Jag vet att han ite är så lång (passar mej) och är skallig (inte dåligt). Nu kommer frågan vad ska jag ha på mej idag när åker på dejt? Ja långbyxor får det bli och någon fin topp en tunn tröja och en tidighöstjacka (inte så varm). Vi skall gå och fika, har han nån idé eller skall jag föreslå, ja inte är det nåt svårt med det. Men vad ska vi prata om, är han en kille jag gillar är det mer viktigt. Annars spelar det ingen roll om jag ändå inte vill träffa honom. Ok nu slutar jag för idag och går och gör mej i ordning och hoppas lycka idag. Ajva 

Av Ajva - 7 oktober 2014 15:38

Idag blir man lite låg, när det är så mörkt. Det är väldigt ombytligt väder igår var det varmt och skönt idag regn och mörka moln. Idag har jag en dejt, kul faktiskt, det är blingdejt. Vi skall ses inne i stan 19.00 och gå och fika, lite skraj och mycket nyfiken. Hur ser han ut, är han snygg, trevlig? Jag vet att han ite är så lång (passar mej) och är skallig (inte dåligt). Nu kommer frågan vad ska jag ha på mej idag när åker på dejt? Ja långbyxor får det bli och någon fin topp en tunn tröja och en tidighöstjacka (inte så varm). Vi skall gå och fika, har han nån idé eller skall jag föreslå, ja inte är det nåt svårt med det. Men vad ska vi prata om, är han en kille jag gillar är det mer viktigt. Annars spelar det ingen roll om jag ändå inte vill träffa honom. Ok nu slutar jag för idag och går och gör mej i ordning och hoppas lycka idag. Ajva 

Av Ajva - 7 oktober 2014 15:38

Idag blir man lite låg, när det är så mörkt. Det är väldigt ombytligt väder igår var det varmt och skönt idag regn och mörka moln. Idag har jag en dejt, kul faktiskt, det är blinddejt. Vi skall ses inne i stan 19.00 och gå och fika, lite skraj och mycket nyfiken. Hur ser han ut, är han snygg, trevlig? Jag vet att han inte är så lång (passar mej) och är skallig (inte dåligt). Nu kommer frågan vad ska jag ha på mej idag när åker på dejt? Ja långbyxor får det bli och någon fin topp en tunn tröja och en tidighöstjacka (inte så varm). Vi skall gå och fika, har han nån idé eller skall jag föreslå, ja inte är det nåt svårt med det. Men vad ska vi prata om, är han en kille jag gillar är det mer viktigt. Annars spelar det ingen roll om jag ändå inte vill träffa honom igen. Ok nu slutar jag för idag och går och gör mej i ordning och hoppas på lycka idag. Ajva 

Ovido - Quiz & Flashcards